fredag 10 juli 2020

Utrymme att ta emot nya klienter i uttryckande konstterapi - varmt välkommen!

Var är du? Vart är du på väg? Vad bär du med dig?
Vill du utforska dig själv och ditt liv?

Jag heter Alva Uddenberg och är diplomerad uttryckande konstterapeut (grundläggande utbildning i psykoterapi). Jag har utrymme att ta emot nya klienter i uttryckande konstterapi. 
Varje session tar sin utgångspunkt i samtalet och vad som är aktuellt för dig att arbeta med, de olika konstnärliga uttrycken blir sedan ett sätt att fördjupa och närma sig det mest angelägna. 
Vi träffas 3 gånger för inledande samtal för att se vad du behöver arbeta med och kommer sen överens om hur många tillfällen terapin ska omfatta. 
Med uttryckande konstterapi utforskar du dig själv och din livsväg med hjälp av de konstnärliga uttrycken; bild, dans, rörelse, poesi, drama, musik och berättande. 

I den uttryckande konsten skapar olika konstnärliga uttryck tillsammans ett större livsutrymme och livet blir mer meningsfullt. 

Jag har min mottagning i Hökarängen.

Varmt välkommen att höra av dig till mig!
/Alva Uddenberg
070 433 70 14
alva.uddenberg@gmail.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar